Nyt design i Netbank

Vi har opdateret Netbank med et mere enkelt design, så den grafiske oplevelse ligner Mobilbank. Derved vil du ikke opleve den store forskel, uanset om du benytter smartphone, tablet eller pc.

I forbindelse med opdateringen er enkelte funktioner flyttet til et andet sted i Netbank i forhold til tidligere. Du har dog stadig adgang til de samme funktioner som hidtil.

Gode råd
Vi anbefaler at du trykker på CTRL + F5 for at sikre, at du får alle ændringerne i din browser.
Klik på de tre linjer øverst til højre på skærmbillederne for at få adgang til flere funktioner og genveje.

Video præsentation af det nye layout

Specielt til kunder fra Østjydsk Bank

Kreditorregistret er desværre ikke overført, så vi anbefaler, at du enten opretter dine kreditorer løbende i forbindelse med de næste betalinger eller med det samme under "Betal og overfør" - "Kreditorregister". Klik på de tre linjer øverst til højre og vælg Opret kreditor og indtast navn samt evt. andre oplysninger. Vælg betalingstype på næste skærmbillede og indtast beskrivelse (kreditor, kundenr. eller lignende) samt de andre faste betalingsoplysninger.

MobilBank og Swipp oprettes i NetBank under "Aftaler", hvorefter du kan hente og benytte Jutlander Banks MobilBank app.

Fremtidige betalinger er automatisk overført til din nye NetBank.

Erhvervsvirksomheder der benytter import af betalinger fra sit bogføringssystem skal vælge SDC (Skandinavisk Data Center) i bogføringssystemet, hvorefter betalingerne fremover kan importeres i den nye NetBank under "Betal og overfør" - "Import af betalinger".

Erhvervsvirksomheder der henter FI indbetalinger til sit bogføringssystem, skal fremover hente dem under "Betal og overfør" - "FI-adviseringer".

NetBank abonnementet til erhvervsvirksomheder er gratis resten af året.

Tilmelding af MobilBank og Swipp

Du tilmelder dig MobilBank og Swipp under "Aftaler" i NetBank. Herefter kan du benytte vores MobilBank app "Jutlander Mobilbank", som du henter i "App Store" (på iPhone), "Google Play" (på Android) eller "Store" (på Windows Phone).

Oplys aldrig dine personlige koder

Oplys ALDRIG dine personlige koder på en hjemmeside der åbner via et link i en mail. Kender du afsender, så gå ind på deres hjemmeside fra din browser som du plejer. NemID, Nets, Skat, pengeinstitutter m.fl. sender IKKE mails med link til indtastning af personlige koder.

Du må ALDRIG logge på din pc, hvis du bliver ringet op af en person eller firma, der vil guide dig ind på din pc. Microsoft eller andre firmaer ringer IKKE til personer for at sige at du har problemer med din pc.

Oplys ALDRIG dine personlige koder i telefonen eller på hjemmesider du ikke har kendskab til. Microsoft eller andre firmaer skal IKKE bruge dine personlige koder.

Hvis du allerede har oplyst koder, skal du hurtigst muligt kontakte banken eller uden for bankens åbningstid:

Tlf.nr. +45 44 89 29 29 for Dankort og Visa/dankort
Tlf.nr. +45 44 89 27 50 for MasterCard eller MasterCard Debit
Tlf.nr. +45 72 24 70 10 for NemID

Nyttige links

Beskyt din pc
Få din pc beskyttet mod vira m.m.

Opdater din pc
Opdater med Heimdal Security

Samtykke til Totalkredit
Samtykke til at hente årsopgørelse

Offentlig signatur til dit NemID
Udvid dit NemID her

Netbank Support

Tlf.nr. 4482 7914
Åbent alle dage kl. 08.00-22.00.

Ved kø - bliv ringet op

  • * Skal udfyldes
  • *
  • *